loading...
دلنوشته

H.M1

میلاد بازدید : 40 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

خوب می دانم تقدیر را بهانه کردند

برای ترسیدن من به تو 

فقط شاید به هنگام نوشتن

تقدیرمان

کسی عطسه ای کرده باشد

به صبر که اعتقاد داری؟ 

آپلود عکس

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام

آپلود عکس

پیله کرده ام به تو

نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد

آپلود عکس

با من بمان

آنان که رفتنشان را طاقت آوردم 

تو 

نبودند

آپلود عکس

دستانمان را در هم قفل کنیم

و یادت باشد کلید را جایی بگذاری 

که هیچکداممان یادمان نماند

کلید را کجا گذاشتیم

آپلود عکس


من هم کاندیدا شدم ولی

نه برای میزی 

نه برای پست و مقامی 

مرا نیازی به میلیون ها رای نیست 

کافی است تنها تو مرا انتخاب کنی کار تمام است

بیا در این انتخابات پیروزم کن


آپلود عکس


H.M


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 3,559